Servisní oddìlení Hörmann od1.2.2013
Počáteční stránka >  Servisní oddìlení Hörmann od1.2.2013

Nové servisní oddělení od 1.2.2013

Od 1.2.2013 otevřeno servisní oddělení, jehož úkolem bude poskytovat zákazníkům přímý servis na výrobky podléhající požadavkům legislativy.

Výhody získané uzavřením servisní smlouvy:

  • Včasným odhalením závady ušetříte až polovinu nákladů na běžné opravy zařízení. Vyhnete se tak většinou finančně nákladné odstávce zařízení – minimalizujete poruchovost.
  • Díky strategické poloze spol. HÖRMANNČESKÁ REPUBLIKA s.r.o., husté síti poboček a spolupracujících partnerů, zajišťujeme nejkratší možné dojezdové časy servisního týmu. Rychle zasáhneme tam, kde nás potřebujete, a to za výhodně ekonomických podmínek.
  • Přímý odborný servis – šetří Váš čas i peníze.

Kontaktní informace na zelené lince 800 198 198.